Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní didaktické prostředky současnosti v řízení škol a vzdělávání
Ladrová, Iva ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Téma významu moderních didaktických prostředků v současných podmínkách pedagogické praxe je považováno za aktuální a často zařazované do odborných diskuzí. Závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využívání moderních technologií může zefektivnit práci pedagogů včetně managementu školy a současně se stát jedním z kritérií zvyšování úrovně vzdělávání a rozvoje organizace. Diplomová práce přináší pohled na schopnost vedení školy i ostatních aktérů vzdělávání akceptovat, ale i vyvolávat změny a inovace ve vzdělávání. Dotýká se též problematiky ve smyslu otevření se školy a poskytování celoživotního vzdělávání místní komunitě. Práce se pokouší nalézt vzájemný vztah mezi efektivním využívání moderních technologií, možnostmi spolupráce a vlivu na výsledky práce. Závěrečná diplomová práce se zabývá využíváním ICT napříč různými druhy škol. Výzkumné šetření mělo též ověřit vliv didaktických prostředků na kvalitu a výsledky vzdělávání podle druhu škol, především těch, které se zúčastnily projektu Ústeckého kraje s názvem Komunitní škola (základních, středních, speciálních) včetně zpětné vazby. Výsledkem práce je sumarizace, interpretace a kompletace získaných údajů.
Moderní didaktické prostředky současnosti v řízení škol a vzdělávání
Ladrová, Iva ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Téma významu moderních didaktických prostředků v současných podmínkách pedagogické praxe je považováno za aktuální a často zařazované do odborných diskuzí. Závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využívání moderních technologií může zefektivnit práci pedagogů včetně managementu školy a současně se stát jedním z kritérií zvyšování úrovně vzdělávání a rozvoje organizace. Diplomová práce přináší pohled na schopnost vedení školy i ostatních aktérů vzdělávání akceptovat, ale i vyvolávat změny a inovace ve vzdělávání. Dotýká se též problematiky ve smyslu otevření se školy a poskytování celoživotního vzdělávání místní komunitě. Práce se pokouší nalézt vzájemný vztah mezi efektivním využívání moderních technologií, možnostmi spolupráce a vlivu na výsledky práce. Závěrečná diplomová práce se zabývá využíváním ICT napříč různými druhy škol. Výzkumné šetření mělo též ověřit vliv didaktických prostředků na kvalitu a výsledky vzdělávání podle druhu škol, především těch, které se zúčastnily projektu Ústeckého kraje s názvem Komunitní škola (základních, středních, speciálních) včetně zpětné vazby. Výsledkem práce je sumarizace, interpretace a kompletace získaných údajů.
Uplatnění ICT v nových formách a metodách výuky
Pryl, David ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu a popis nových forem výuky. Jedná se o nové formy využití a uplatnění informačních a komunikačních technologií ve výuce a v prostředí elektronického vzdělávání. Využití multimediálních dat, virtuálních tříd a jiných prostředků pro výuku v digitální formě, které lze využít v klasické prezenční výuce nebo jako možnost výuky formou samostudia. Výsledkem této práce by měl vzniknout ucelený přehled nových technologií, které lze využít v procesu vzdělávání.
Virtuální vzdělávací portál
Möhwald, David ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Primárním cílem této práce je představit koncept a možnosti realizace veřejného virtuálního vzdělávacího portálu (VVP) jakožto centralizovaného systému, nabízejícího snadný způsob sdílení informací a předávání znalostí mezi uživateli portálu za účelem jejich celoživotního rozvoje. Mezi dílčí cíle patří: - seznámení se s pojmy a problematikou virtuálního vzdělávání, - analýza nabídky vzdělávacích kurzů, jejich poskytovatelů a využívaných nástrojů v oblasti virtuálního vzdělávání na území ČR, - představení vybraných výukových nástrojů a jejich využití při návrhu VVP, - návrh vhodného způsobu realizace a vyhodnocení záměru VVP. Přínosem této práce pro čtenáře je nejprve uvedení do problematiky virtuálního vzdělávání. Následně čtenáři nabízím přehled, který by mu měl pomoci s orientací v nabídce zprostředkovatelů a poskytovatelů elektronických kurzů v ČR. Dále seznamuji čtenáře s nejvíce využívanými nástroji pro virtuální vzdělávání v ČR. Ve stěžejní části práce představuji celkový návrh virtuálního vzdělávacího portálu - včetně přínosu pro jeho uživatele - a možnosti jeho realizace. V závěru práce se zabývám vyhodnocením investičního záměru a popisuji zde přínosy a rizika realizace projektu VVP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.